Ο πολίτης μπορεί να ελέγξει αν ανήκει σε κάποιες από τις ομάδες προτεραιότητας αποστέλλοντας στο 13034 γραπτό μήνυμα (SMS) με το ΑΜΚΑ και το επώνυμό του (ΑΜΚΑ κενό Επώνυμο). Άμεσα, ο πολίτης θα λάβει γραπτό μήνυμα, που θα τον ενημερώνει εάν είναι δικαιούχος εμβολιασμού με βάση την πληθυσμιακή προτεραιοποίηση του εθνικού σχεδίου εμβολιασμών. Στη συνέχεια, ο πολίτης μπορεί να εισέλθει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα εμβολιασμού COVID-19 (emvolio.gov.gr) για να προγραμματίσει το ραντεβού του.
Οι πολίτες που έχουν εγγραφεί στην άυλη συνταγογράφηση (μέσω της πλατφόρμας ehealth.gov.gr), και εφόσον θα καθίστανται δικαιούχοι εμβολιασμού, θα λάβουν ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στο κινητό τους από τον αριθμό 13034, που θα τους ειδοποιεί ότι έχει πραγματοποιηθεί προ-κράτηση ραντεβού. Το γραπτό μήνυμα θα αναφέρει τον Κωδικό Ραντεβού, την ημερομηνία και ώρα εμβολιασμού και το προτεινόμενο εμβολιαστικό κέντρο. Ως εμβολιαστικό κέντρο προ-επιλέγεται το πλησιέστερο διαθέσιμο με βάση τον Ταχυδρομικό Κώδικα που έχει δηλωθεί.
Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να επιβεβαιώσει ή να τροποποιήσει το προ-κρατημένο ραντεβού του εντός 120 ωρών. Η επιβεβαίωση του προ-κρατημένου ραντεβού δύναται να γίνει από τον πολίτη με έναν από τους δύο εξής τρόπους:
Για την τροποποίηση του προ-κρατημένου ραντεβού του, ο πολίτης εισέρχεται στην πλατφόρμα emvolio.gov.gr εντός 120 ωρών από τη στιγμή που έλαβε το ενημερωτικό SMS από τον αριθμό 13034. Εκεί ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να δει και να τροποποιήσει όπως προτιμά το ραντεβού του, σύμφωνα με τις διαθεσιμότητες ανά εμβολιαστικό κέντρο και να το επιβεβαιώσει.
Τέλος, σε περίπτωση που ο πολίτης δεν επιβεβαιώσει το ραντεβού του (με ή χωρίς τροποποίηση) εντός 120 ωρών απελευθερώνεται η προ-κράτηση και ο πολίτης έχει τη δυνατότητα μετέπειτα να προγραμματίσει νέο ραντεβού μέσω της πλατφόρμας emvolio.gov.gr.
Ο πολίτης μπορεί να ενημερώνεται για τις λεπτομέρειες του προγραμματισμένου ραντεβού του (ημερομηνία και ώρα εμβολιασμού, εμβολιαστικό κέντρο), αποστέλλοντας SMS στο 13034 με τον Κωδικό Ραντεβού ή το ΑΜΚΑ και το επώνυμό του (ΑΜΚΑ κενό Επώνυμο). Σε κάθε περίπτωση, ο πολίτης θα λαμβάνει επιπλέον τρία (3) αυτοματοποιημένα SMS υπενθύμισης του ραντεβού του (3 ημέρες πριν από το ραντεβού, 1 ημέρα πριν από το ραντεβού και στις 7 π.μ. την ημέρα του ραντεβού).